1396-06-19 18:02
1104
0
43874
ستیز با روز واقعی گرگان؛

مادر خواهرخوانده های گرگان کیست؟

جنگ و صلح تولستوی هم از پس ستیز برخی با روز گرگان بر نمی آید، حال اینکه شهدای پنجم آذر نام گرگان را ثبت ملی کردند و برخی با آن سر ستیز دارند به کنار، یکی بگوید خواهرخوانده های ما یکدفعه از کجا پیدایشان شد؟!

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ درباره روز گرگان دنبال مطالبی برای مطالعه می گشتم که ویکی پدیا پابرهنه و ناخواسته پرید وسط سرچ های اینترنتی ام.

از اینکه چرا این سایت با واژه شهید و شهادت سر ستیز دارد می گذرم، این را می گذارم کنار واژه «پیکارجویان» بی بی سی فارسی و ته دلم می گویم خودتی! ولی آنچه در وصف گرگان در این سایت آمده بود از استرآباد گرفته تا استارباد تا برخی مشاهیری که نام های پرطمطراق برخی شان به گوش بغال محل هم نرسیده نیز می گذرم اما از یک چیز نتوانستم بگذرم و آن خواهرخوانده های شهرمان بود.

طبق فرمایش متین جناب ویکی پدیا که قطعا تحقیقات گسترده ای پشت آن نهفته است شهرهای آق تاو قرقیزستان و سامسون ترکیه خواهرخوانده های گرگان ما هستند، از اینکه یکبار به ما سر نزدند و صله رحم را گذاشتند سر کوزه و آبش را خوردند هم می گذرم اما اینکه بدانم مادرمان کیست حق مسلم من است.

پدر شهرمان که بی شک ناصرالدین شاه بوده آخر این خواهرخوانده ها با این فاصله دور از هم نشان می دهد پدر خوش مشرب و اهل سفر و زن دوستی بوده است، اصلا الساعه نگران شدم نکند در مناطق دیگری هم زنانی اختیار کرده باشد و برادر خواهرهایی باشند که از آنان بی خبریم.

 یک حسی به من می گوید مکان اردوگاه اشرف نیز باید یک سر و سری با ما داشته باشد وگرنه چرا برخی باید احساس تعلق خاطر به اهالی آنجا بکنند و در مقابل 5آذر به عنوان روز گرگان مقاومت کرده و مدام این استارباد یا چمیدانم استرآباد را عَلَم کنند و شهر را از بنر بیستم شهریور به عنوان روز گرگان پر کنند.

از طرفی فکر می کنم شهرهای کشورهای «سوریه و فلسطین و یمن و میانمار» خواهرشو، مادرشوهر و یا شاید جاری های گرگان باشند، چرا؟ با همان استدلال بالا برخی مدام سعی دارند بگویند حمایت از این سه کشور و شهرهایش اخ و اوخ است، بهرحال جاری آدم کجا و خواهر آدم(ببخشید شهر) کجا؟!

بهرحال جای خالی مادرمان یا مادرانمان شدیدا احساس می شود، از یابنده تقاضا می شود ضمن یافتن مادر فرتی نام وی را در ویکی پدیا درج نماید امیدوارم نامش هر چه هست از آن نامهای فیلتری ویکی پدیا نباشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.